jueves, 31 de julio de 2014

Excursión Bizkaia Txangoa

Uztailaren 25ean GIELMAR-ekoak Bizkai aldera abiatu ginen paseoan. Beti bezala, abiapuntuak Txara1 eta Pio XII geltokia (Amaran) izan ziren. Bertan Luiscar autobusak jaso gintuen eta hamar t'erdiak aldean martxan jarri ginen. Gure lehen helburua Bizkaiko herri ospetsu bat izan zen oso: Gernika!
El pasado día 25 de julio GIELMAR fue de excursión a Bizkaia. Como de costumbre, los puntos de salida en autobús Luiscar fueron Txara1 y la estación de Pio XII en Amara, sobre las 10 y media. Nuestro primer destino era la localidad vizcaína de Gernika.

Gernikako Batzarretxean sartzea izan zen gure lehen ekintza. Neoklasiko estiloko eraikuntza hori Bizkaiko Batzar Nagusien egoitza da. Bere bilkurak ospatzen dituzten aretoan ere egon ginen.
Allí visitamos la Casa de Juntas, un edificio de estilo Neo-clásico y que actualmente es la Sede de las Juntas Generales de Bizkaia y vimos la sala donde se suelen celebrar sus plenos.

Ezin Gernikara joan, Gernikako Arbola famatua ikusi gabe, jakina. Batzarretxearen aldameneko lorategian bertan aurkitzen da. Lehendakari berrien zinegitea bezalakoekitaldi garrantzitsuak ospatzen dira han.
Gernikako Arbola

Obligada parada fue en el famoso Arbol de Gernika, que está en el recinto ajardinado de la Casa de Juntas que acoge importantes actos como la toma de posesión y juramento del Lehendakari (Presidente).

Hori ikusi eta gero, Euskal Herria museora jo genuen. Euskal Herriak historian zehar eta gaur egun arte ezagutu duen bilakaera erakusten duten hainbat gauza ikusi ahal izan genituen han.
Después nos dirigimos al museo de Euskal Herria, donde vimos paso a paso cómo fue evolucionando Euskadi hasta lo que es hoy en día.

Bisita horiek amaitu ondoren eta oraindik Gernikan ginelarik, Zallo-Barri izenekojatetxera joan ginen bazkaltzera. Oso gustora gelditu ginen, beraz eskerrak eman nahi genizkioke eskeinitako bazkari goxoagatik.
Tras estas visitas y todavía en Gernika, fuimos al restaurante Zallo-Barri, al que queremos dar las gracias por la excelente comida que fue del agrado de todos.

Bazkaldu ondoren, berriro autobusera igo eta gure bidea jarraitu genuen, herri eta leku zoragarri asko leihotik ikusiz. Elantxobe herrian parada labur bat egin genuen inor autobusetik jaitsi gabe, gero jarraitu genuen kostako bidetik.
Después de comer, volvimos al autobús que nos llevó por una ruta paisajística que pasaba por Elantxobe, sin bajada del autobús pero con unas vistas impresionantes de la costa en el camino, pasando por varios pueblos más.

Lekeitioraino iritsitakoan, eguneko azken geldiunea izan genuen. Nahi genuenak portueta kaleetatik bueltatxo bat eman genuen, kai ondoko eliza eta jauregi bat ikusiz. Gero handik autobusera bueltan, bidean jarririk Donostiara arratseko bederatzi t'erdietan iritsi ginen.
Lekeitioko Portutik ikusten dena / La vista del Puerto de Lekeitio

Palacio de Lekeitioko jauregia

Al llegar a Lekeitio hicimos la última parada de del día. Los que quisimos nos fuimos a dar una vuelta por el puerto, las calles, la iglesia del puerto, un palacio. De vuelta al bus, nos pusimos rumbo a Gipuzkoa, llegando a Donostia a las 21:30.

Honelako txango batean parte hartu nahi bazenuke bazkide edota bolondres gisa zein beste arrazoi batengatik, mesedez jar zaitez gurekin harremanetan eta ongi etorria izanga zara!
Si tú también quieres participar ya sea viniendo de excursión de soci@voluntari@ o por otras razones, no dudes en ponerte en contacto con la asociación. ¡Te recibiremos con los brazos abiertos!